Logistics : Πάρε τον έλεγχο της διαχείρισης και του συντονισμού

Θα μπορούσαμε να πούμε χωρίς υπερβολή πως το Α και το Ω σε μια εταιρεία με διακίνηση και αποθήκευση αγαθών/πρώτων υλών περνάει από τον έλεγχο του Διαχειριστή Διανομής ή όπως είναι πιο γνωστός ο όρος Διαχειριστής Logistics!

Μία «νευραλγική» θέση η οποία απαιτεί τα αντίσχοια προσόντα και τεχνογνωσία. Στις Σχολές Ωμέγα o Διαχειριστής Διανομής μεγάλης ετερείας όπου συντονίζει τη ροή των πρώτων υλών και των προϊόντων από το στάδιο της παραγωγής μέχρι τον πελάτη, ώστε το κατάλληλο προϊόν ή η πρώτη ύλη να βρίσκεται στο σωστό σημείο, στον απαιτούμενο χρόνο και σε λογικό κόστος.

Ο όρος που συνήθως αποδίδεται στον Διαχειριστή Διανομής, είναι Διαχειριστής Logistics και αυτό γιατί οι αρμοδιότητες και τα καθήκοντά του καλύπτουν ένα πολύ μεγάλο φάσμα.  Αρχικά, προγραμματίζει τις απαραίτητες προμήθειες των πρώτων υλών για την παραγωγή του αγαθού. Στη συνέχεια, συντονίζει τη μεταφορά, τον εκτελωνισμό και την αποθήκευση των πρώτων υλών και των έτοιμων εμπορευμάτων.

Μόλις δεχτεί μία παραγγελία, συντονίζει τη συσκευασία και την αποστολή της, ώστε να φτάσει στην ώρα της και σωστά. Στη συνέχεια, προϋπολογίζει το κόστος και αναπτύσσει νέα επιχειρηματικά σχέδια, προκειμένου και οι πελάτες να είναι ευχαριστημένοι και το τελικό προϊόν να είναι σε σχετικά χαμηλή τιμή.

Η δουλειά του Διαχειριστή Διανομής είναι πολύπλοκη και έχει πολλές ευθύνες. Ορισμένες φορές απαιτείται νυχτερινή εργασία και ταξίδια στο εξωτερικό και το εσωτερικό. Ο Διαχειριστής Διανομής συνεργάζεται με υπεύθυνους αποθηκών, οδικούς μεταφορείς και συχνά έρχεται σε επαφή με πελάτες. Η εργασία εκτελείται συνήθως σε χώρο γραφείου, αλλά αρκετές φορές απαιτείται η παρουσία του στις αποθήκες της επιχείρησης.

Μία πολυδιάστατη ειδικότητα, για την οποία απαιτείται ακριβής εξειδίκευση και γνώση για να αντεπαξέλθετε 100%! Οι Σχολές Ωμέγα με την εμπειρία τους στο χώρο και την τεχνογνωσία που μπορούν να σας παρέχου, θα σας δώσουν τα εχέγγυα που αναζητάτε.